Tuesday, January 15, 2008

Cuti-Cuti Chiang Mai, Thailand

Cuti ini aku plan 8 bulan yang lepas masa Air Asia keluarkan promosi FREE seat. Apa lagi aku ngan 4 orang kawan aku booking ke Chiang Mai. Ini kali pertama aku pegi sana. Kami bertolak pada 6/1/08 - 10/1/08. Best giler... aku memang recommend korang kalau nak gi.. sana.

Sepanjang 5 hari aku dah pegi merata tempat... Hari ahad sampai terus pergi.. SUNDAY MARKET, murah giler barang kat sana boleh tawar menawar lagi. Sebelum tu pergi kedai jade, pembuatan sutera, pembuatan payung, naik gajah, orkit, rama-rama, zoo, muzium, golden triangle, istana raja dan shooping tiap-tiap malam kat NIGHT BAZAAR.
Makanan islam memang senang nak cari. Jagan risau la.. nak bawa mee segera atau roti. Fast food kat sana McD, Burger King, KFC dan yang sealiran dengan nyer.. TAK HALAL sebab jual BA**.

So.. apa tunggu apa lagi.
Sampai jumpa lagi... sebab aku ngan kawan aku nak plan pergi bercuti kat LANGKAWI bulan 3/08. Cuti-cuti MALAYSIA pulak.

BYE..BYE

No comments: