Wednesday, January 16, 2008

OObey.com Launching & 1st Anniversary PaRty

Party ni... aku mesti ingat punya sebab jatuh tarikh BIRTYDAY aku.

Ni la dia.. website yang paling senang, kalau U all nak kirim barang kat kawan-kawan atau untuk diri sendiri. Beli barang dalam talian, selamat dan senang. http://www.oobey.com/. Pelbagai kategori barang ada sesuai untuk semua. Harga barang semurah RM5 dan aku jamin kurang dari seminggu pasti dah sampai kat penerima anda.

Aku pun ajak kawan baik aku masa kat Kompleks Sukan Negara Bukit Jalil dulu, WATIE, CIENAI dan Husband serta sanak saudara dia. Kak Mai dari Utusan juga datang...
Party ari tu.. best giler <HAPPY SHOPPING>

1 comment:

Unknown said...

haah lah......best giler party tuh..............oiit nazri, bile kau nak amik adiah besday kau ni???