Sunday, January 27, 2008

Tom Welling VS Faizal Tahir

Yang Penuh Kontraversi

TOM WILLING
Tarikh Lahir 26 April 1977, New York, New York, USA
Spouse - Jamie White (5 July 2002 - present)
Height6' 3" (1.91 m)
Graduated in 1995 from Okemos High School in Okemos, Michigan.
Has a pug named Cook.
His shoe size is fourteen.
Played varsity soccer in high school.
Worked in construction after graduation until he became a model.
Father is a retired executive for General Motors and mother is a "home engineer."
Older brother of actor
Mark Welling.
He also has two older sisters.
Played the role of Joseph/Josephine in "Some Like It Hot" in high school.
FAIZAL TAHIR 06 Oktober 1978, 30 tahun
Nama Penuh: Ahmad Faizal Mohd Tahir Panggilan: Faizal Tarikh Lahir: Asal: Ampang, Selangor Tinggi: 170 sm Pendidikan: Diploma Sebaran Am Universiti Teknologi Mara, Shah Alam


Gambar Faizal Tahir Buka Baju di Konsert Ulangtahun 8TV

Whoa! Tak sampai sejam entri kat bawah ni disiarkan, sudah pun dapat gambar yang dicari dari seorang pembaca yang mengirimkan gambar aksi Faizal Tahir tanpa baju di Konsert 4th Anniversary 8TV yang berlangsung di Central Park Avenue, One Utama, Petaling Jaya.

Selain Faizal Tahir, konsert itu juga dijayakan oleh penyanyi-penyanyi terkenal tanahair seperti Jaclyn Victor, Suki, Meet Uncle Hussain, Pop Shuvit, Bittersweet, OAG, Gerhana Ska Cinta, Ahli Fikir dan pendatang baru yang sedang meningkat naik- Hujan.

Yang jadi isunya, kecoh satu Malaya apabila bekas penyanyi nasyid ini menanggalkan baju dan tali pinggangnya untuk diberikan kepada penonton. Kononnya ini satu trademark dari Faizal Tahir tetapi Budiey rasa ramai dah penyanyi dari barat buat macam tu. Tak cukup dengan pecat baju, Faizal lukis huruf ‘S’ lambang Superman di dadanya dengan cat merah. Malangnya warna merah tu cair. Huhu… sebab kena peluh yang merenik. Oh ya, lupa lak, Faizal kan duta pada barangan merchandise Superman… no wonder lah… berlagak macam Superman!

Jadi, dengan ini saya tak teragak-agak memberikan title Mat Teruja kepada pemenang kedua OIAM musim pertama ini. Tapi yang kelakarnya, nasib baik seluar dia ketat sikit kan, payah nak tanggalkan, kalau tak… tak ke berbogel kat situ? Sendiri mau ingat la beb perempuan kat bawah tu camna… ye la korang kan berpesta sakan masa tu. Dah tak ingat dunia ek?

1 comment:

Melissa said...

please deh, its 180 degree totaly different..
absolutely i prefer Tom Welling than someone who have country like a MalingSia,,
hahaha Ilove you Tom