Wednesday, April 09, 2008

OObey.com Pecah Rekod

Semalam 08 April 08 (Selasa) menjadi tarikh bersejarah dalam OObey.com kerana berjaya mencapai jualannya melebihi RM2,700. OObey.com turut serta memeriahkan karnival yang diadakan khas untuk orang Johor. Mereka kan gumbira habis Sultan Johor BirThdaY semalam.
Yang datang tu.. banyaknya MakCik-MakCik so sukalah diorang ni..membeli buah tangan dari CNI. Tak hingat-hingat membeli ada yang sampai 6 helai baju, katanya untuk anak cucu. Kami di OObey.com jual dengan harga runtuh cuma RM20 untuk sehelai T-Shirt dan beg OObey.com. Harga biasa maunya cecah RM40.00. So... korang yang nak pelbagai hadiah menarik untuk orang tersayang lawat dan beli belahlah di http://www.oobey.com/. Selamat membeli belah dari kami.
Habis karnival kami ramai-ramai celebrate di Cafe Pick 'n Brew tanda kejayaan. Tahniah kepada Akulah (NaZRi), Grace yang tak pernah pergi langkawi, Jenny Woo yang dapat baby boy, Jocelyn yang sedang belajar bahasa Jepun. Manakala myCNI pula dibintangi oleh Sakura Wong yang bakal timang anak kedua (cepatnyaaaa....) Foo dan Koh Pek yang nak berenti CNI dah.... sedihnya.

No comments: