Wednesday, April 02, 2008

Karnival Mesra CNI

Sesi Penerangan Tentang Program
PPUTC & CNI WaterLife Menanti Anda

Dalam mendekatkan diri antara syarikat dengan usahawan dan para pelanggan CNI, satu karnival secara jelajah telah diatur yang dinamakan Karnival Mesra CNI. Tujuannya hanyalah satu untuk memberi penerangan tentang perniagaan dan kerjaya yang lumayan bersama CNI. Kata orang tak kenal, maka tak cinta.... so cinta CNI mencari orang ramai yang ingin cari duit besar.
Minggu ni.. pada 06 April (Ahad) kami akan berada di Taman Molek, Johor Bharu. Alamatnya No. 7 Jln Molek 2/5, Taman Molek (belakang EON Bank). Semua orang dijemput hadir tak kiralah U all semua ahli CNI atau tak... yang pastinya pelbagai aktiviti dan acara menarik menanti anda. Yang paling BEST tu... banyak hadiah PERCUMA kami nak bagi-bagi jeeee. Karnival bermula jam 10.00 pagi. Jika terdapat sebarang pertanyaan atau tersosat ke boleh hubungi Pn. Dewi kat no. tel 013-7000 054.

Dalam menghebahkan karnival ni.. CNI telah membuat kerjasama dengan pihak ERA Radio & Sinar FM. So.. U all yang di Johor boleh mendengar siaran iklan karnival dan WaterLife di frekuansi 104.5 (ERA) dan 87.8 (Sinar) bermula pada 24/3 hingga 06/4/08. Selamat mendengar.
Kieran penyampai Radio ERA FM, yang tercalon dalan top 5 ABPBH juga turut hadir mengadakan aktiviti luar bermula jam 2.00 petang. Untuk dapatkan maklumat lanjut lungsuru sesawang kami http://www.mycni.com.my/. So apa tunggu lagi..... datang jangan tak datang. Kami semua menanti anda.

No comments: