Thursday, April 03, 2008

WAHHHH... Aku Teruja

MENCARI INSPIRASI

Selama sebulan lebih aku membuat ujikaji ke atas diri ku... tak pergi GYM tapi makan tak hingat. Siang malam bedal je.. So U all tahu la kan akibatnya naik sampai ....kg. Orang cakap macam belon.

Sekarang ni.. aku perlukan stamina dan motivasi terbaru. Selepas aku download from internet Muscletech yang katanya boleh membakar lemak yang berlebihan. Tapi aku tetap prefer Gaya Hidup Organik (GHO) dari CNI yang terbukti berjaya.

Dengan ini aku berazam untuk mendapatkan berat badan yang aku dah post dolu-dolu dalam masa sebulan. Kalu U all tengok gambor kat Langkawi... alahai comelnyer gambor aku nyerrr.


Bermula pada 02 April aku dah start masuk balik class GYM kat Celebrity Fitness Subang Parade. Sehari 2 ni... punyalah payah bila masuk class RPM, rasa cam nak mati jer...Tapi aku kuatkan semangat. Mesti Boleh..

No comments: